De aceea s-a folosit de cel mai scump CL, unul 65 AMG pentru a-l face şi mai bun. Dacă iniţial motorul V12 bi-turbo dezvolta 612 CP şi 1000 Nm, după tratamentul Kicherer acesta este mai puternic cu 38 CP, dar are un cuplu sporit cu 200 Nm. Şi de transmiterea eficientă a acestuia pe asfalt se ocupă un diferenţial spate şi un set de roţi cu jante de 20 de inch marca Kicherer RS-X.
La exterior avem puţine schimbări, carcase de oglinzi din fibră de carbon, un difuzor spate, o grilă nouă şi deflector de aer montat sub spoilerul faţă. Sistemul de evacuare nu arată doar bine dar are şi un sunet pe măsură Iar în interior vedem cu adevărat luxul specific unui asemenea model. Piele alcantara, accesorii din fibră de carpon, piele nappa şi multe finisări făcute manual. Şi la final să amintim pe scurt şi performanţele: 0-100 km/h în 4,2 secunde şi 320 km/h viteză maximă.